Dagelijks archief: april 9, 2011

Update 13: T-1 and counting, morgen is de grote dag!

Update 13: T-1 and couting, morgen is de grote dag!

Vanmorgen naar het wedstrijdsecretariaat om mijn nummer op te halen, wat een super sfeer al in de stad!
Vanaf het Hofplein was de Coolsingel al dicht, de tribunes, start en finish en startvakken werden opgebouwd, vlaggen overal met het rode logo: het gaat beginnen!

Deze week rustig aan gedaan met trainen, een paar rondjes van een 10km’s.
Daarnaast een goede 8 x 6 x 25kg zand door het huis gedragen, evenals een prima 12m2 terrastegels. Op vrijdagavond. Tja. Gelukkig werden de lasten mede gedragen door twee super buren. 😉

Er komen nu ook aan de lopende band sms’jes en mailtjes en belletjes binnen met goede wensen en opbeurende teksten. Super. Ook zal er een supporters-club staan langs de route. En wel op de brug Boezemlaan / Bosdreef. Net na de 30km dus. En dan nog om de kralingse plas en naar huis.

Al met al ben ik er wel klaar mee. Nee, klaar voor. Dus. Zin om ze te pakken, die 42 klikjes. Met ontzag trouwens. Respect voor de afstand. Gewoon een kwestie van goed luisteren naar mijn lijf. En niet. te. hard. van. stapel. Gewoon doen of peejee naast me loopt, “ff dimmen vic”. Juist. Zoals Kees Veldboer, directeur van Stichting Ambulance Wens al aangaf (zelf overigens ook voorheen zeer verdienstelijk marathonloper), “de seconden winst die je pakt door snel te starten betaal je met minuten terug aan het einde van de rit”. Dus!

Naast de afstand is er natuurlijk ook de stichting http://www.ambulancewens.nl.
Gelukkig zijn er heel veel sponsoren die me willen helpen een mooi bedrag bij elkaar te lopen. Het eindbedrag meld ik na de marathon samen met plaatjes van mijn race al tijden en alles.

Zo, afronden nu. Mijn outfit ligt klaar: ik loop met een shirt van de Stichting Ambulance Wens, groen met het logo wat je op de site van stichting kan zien. De D-Tag zit om mijn veters, daar wordt mijn tijd mee gemeten. En een komo-vuilnis zak om warm te blijven in het startvak tot vertrek. De nummers zitten op mijn shirt: lucky number 976.
Yes!
Volgende blog is ’t gedaan!

Voor de laatste keer dan: de data.

09.04.2011

Gewicht: 84,5 kg

Muziek: het is een gekke dag; heerlijk zonnetje, verjaardag in het park, morgen sporten, contact met fijne mensen en fijne boodschappen voor mij. Maar ook, in Alphen aan den Rijn een shooting. Soms kan ik er met mijn pet niet bij, onze wereld. Daarom is het muziekfragment deze keer wat introvert.

Maar meer nog: uiteindelijk, I’m Alive!

Stand voor het goede doel: verrassing, we gaan de balans opmaken.