Dagelijks archief: april 1, 2011

Update 12: it’s gonna be a long walk home

Update 12: it’s gonna be a long walk home

Bruce speelde bijna de gehele duurloop van afgelopen woensdag. Springsteen dus, en wel op de ipod. Het zou mijn laatste geplande lange duurloop worden volgens het schema, daarna relaxed naar de 10de toelopen.

Op het album Magic staat ook het nummer in de titel van deze blog. Het was een woensdagavond een hele long run, de 33 km lange duurloop. En niet zonder leermoment: goed voor mijn eten en drinken zorgen tijdens lange lopen! De man met de hamer stond klaar, met een heule grote hamer….boem!

Enfin, ik heb het wel uitgelopen en het herstel ging goed dus ik denk dat ik het goed was maar wat. een. eind. lopen.
Rare hobby, niet?

Vandaag 1 april overigens de verjaardag van mijn goede doel van mijn sponsoring tijdens die 42 km’s, Stichting Ambulance Wens. Gefeliciteerd met 4 jaar Leven toevoegen aan dagen. Hopelijk krijgen jullie de kans en de mogelijkheden om het goede werk door te zetten.

Met het oog op Kees en zijn vrijwillgers van de stichting voeg ik in deze blog een tweede muziekkeus toe, Queen’s One Vision.
Die energie en doelgerichtheid van dat nummer geven precies weer waar het om gaat: One man one goal one mission,
One heart one soul just one solution, one flash of light yeah one god one vision.

Met excuses voor de 80’s haren en shirts en snorren (!!) en …… alles….. 😉

Dus!

De data…

01.04.2011

Gewicht: 85kg

Muziek: Bruce Springsteen dus. Thema van mijn route naar de finish in Rotterdam: it’s gonna be a long walk home!

It’s gonna be a long walk home
Hey pretty darling, don’t wait up for me
Gonna be a long walk home
Hey pretty darling, don’t wait up for me
Gonna be a long walk home
It’s gonna be a long walk home

De stand voor het goede doel nu: kleine 900 euro’s!